Eskolaren antolamenduari buruz, hitz egingo dizuegu gaur. Ikas komunitatean, partaidetza sustatzen denez 3 batzorde ezberdin daude: gurasoena, ikasleena eta irakasleena. Beraz, bertan ikasle batzordea, guraso batzordea eta irakasle batzordea egongo dira. Hiru batzorde hauek ametsa egiten dute normalean. Gaiak sailkatzen dituzte eskolaren beharren arabera eta lan eremuak sortzen dituzte batzorde bakoitzean.
Ikas komunitatea bilakatzeko baldintzetako bat, denon partaidetza ziurtatuko duen antolaketa izatea da eta Eskola honetan hauxe izango litzateke antolamendua:
Batzorde kudeatzailea eskolako koordinatzaileak, zuzendaritzak, guraso elkarteak eta aholkularitzak osatzen du. Hauek, 3 hilean behin elkartzen da, eta hauxe da honen funtzioa: ikas komunitatea proiektuari dagozkion gai orokorrak aztertu, helburu nagusien koherentzia ziurtatu, batzar orokorrak antolatu eta ebaluazio orokorrak egiten ditu.
Batzorde mixtoak, pertsona hauek osatzen dute: 2 koordinatzaile, ( irakasle , eta guraso) 4 irakasle, 4 senide, ikasle ordezkariak eta udaletxeko teknikaria. Batzorde honen egitekoa hauxe da: ikasturteko helburuak zehaztea, lan proposamenak egitea, ekintzak antolatzea, prosezuak dinamizatzea, ebaluazioak egin eta baliabideak kudeatzea. Batzorde hau gehienez hilean behin biltzen da.
Azpibatzordeak, elkarbizitzan sor daitezkeen arazoak lantzen ditu. ( komunikazio osasuntsua – arauen adosketa, eta ondorio hezitzaileen adosketa, emozioak, tertuliak, elkarbizitza plana, jangelako arauez enkargatzen dira eta baita eskolako jardueren antolaketez ere (extra eskolarrak).
Ikasle ordezkariak, 15 egunean behin biltzen dira. Ametsa egiten dute, ikasle batzarrak dinamizatzen dituzte eta zuzendari bileran, batzorde mixtoan, eta metodologi batzordean parte hartzen dute.
Guraso ordezkarien betebeharra zera da: familien integrazioa, Kezkak foro batean biltzen ditu, famili- eskola trasmisioa ziurtatzen du, matrikuletarako kanpainak egiten dituzte…hauek hilean behin biltzen dira.
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar